Sociale Bank Centraal Gelderland maakt gebruik van cookies.
Sociale Bank Centraal Gelderland gebruikt cookies onder andere om de website te analyseren en te verbeteren, voor social media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website of door op akkoord te drukken, aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies op de websites van Sociale Bank Centraal Gelderland.

X Weigeren.X Akkoord.

Contact

De Sociale Bank Centraal Gelderland is per 1 januari overgenomen door Kredietbank Nederland.

Informatie over Kredietbank Nederland vindt u op de website http://www.kredietbanknederland.nl.

Heeft u een vraag over uw lopende lening?

Contact opnemen met Kredietbank Nederland doet u via Mijn Bankgemak, de online webportal van Kredietbank Nederland. Met behulp van Mijn Bankgemak kunt u 7 dagen per week uw (lening)gegevens inzien, wijzigingen doorgeven en vragen stellen. Aanmelden gaat snel en eenvoudig via de website https://mijnbankgemak.nl en kan zodra u de welkomstbrief van Kredietbank Nederland in week 15 per post heeft ontvangen. In deze brief staat uw nieuwe klantnummer, wat u nodig heeft voor de aanmelding bij Mijn Bankgemak.

Of bekijk de veelgestelde vragen op de website van Kredietbank Nederland  http://www.kredietbanknederland.nl/veelgestelde-vragen. Misschien zit het antwoord op uw vraag er al tussen.

Telefonisch is Kredietbank Nederland vanaf maandag 9 april 2018 via telefoonnummer 088- 62 62 777 of via de e-mail info@kbnl.nl.

Wilt u een nieuwe lening aanvragen?

Ga dan naar de website van Kredietbank Nederland http://www.kredietbanknederland.nl/aanvragen-lening.